Zcela nový a revoluční koncept eshopu

Dobrý den, bylo mi vytýkáno že už nepíšu blog a souhlasím s tím že je to škoda jak pro českou eshopovou scénu, tak pro internet obecně :). Asi to budu dělat jako většina blogerů a prostě nebudu řešit, aby bylo téma dostatečně přínosné a napíšu prostě to co se mi aktuálně honí hlavou.

Říkám si, proč eshopy vypadají tak jak vypadají? Já vím že to je třeba jako s volantem – ten se jednou nějak udělal a nikdo si nedovolí udělat ho jinak a kdo ano, ten narazí a nikdy se to stejně nerozšíří masově.. stejně tak eshop, nějak se to nastavilo tak aby to fungovalo a inovací moc není. Nebo samozřejmě jsou, ale nejsou nijak zásadní, že by měnily princip fungování. Mě napadlo, proč neudělat eshop který by se choval jako klasická prodejna? Bylo by to jako hra nebo něco podobného, přišli byste do obchodu, byl by tam prodavač, regály a v regálech zboží. Zboží by šlo prohlížet a dát do košíku, zeptat se prodavače na informace o produktu.. pak zaplatit a nechat si zboží dovést domů.

Co si o tom myslíte? Pokud jsem někoho inspiroval a bude z toho nový trend, budu moc rád! Radek Kilevník přeje hezký zbytek dne a prosím neflákejte se, život s penězi je o moc lepší a sami do klína nespadnou 🙂

1 komentář u „Zcela nový a revoluční koncept eshopu

  1. Pingback: O vzrůstající složitosti eshopů | Doba e-shopová

Komentáře nejsou povoleny.