Zákazník alkoholik

Máme aktuálně jednoho velmi problémového klienta. Nemůžu samozřejmě říct o koho jde a nebudu ani naznačovat, ale děláme pro něj celkem velké množství práce za celkem velký rozpočet. Problém je, že mě neustále bombarduje nesmyslnými požadavky a také dělá chyby, které ale svaluje na eshop a potom dělá jakože nic.. a to ne jednou, nebo dvakrát, ale už několik týdnů, den co den. Včera jsem se taky čistě náhodou dozvěděl od jeho kolegyně, že ten pán má problémy s alkoholem.

Škoda že kolem DobyEshopové ještě není vytvořená komunita odborníků, protože by mě moc zajímaly vaše názory a jak se k tomu postavit. Vykázal jsem ho včera i dnes do patřičných mezí a odkázal ho na smlouvu. Nicméně on tvrdí, že jeho požadavky jsou oprávněné a já už mám problém s tím jednat s ním i nadále slušně… Asi to bude chtít co nejrychleji dodělat a uzavřít. Takže moje poučení zní, tak jako jsem si říkal už milionkrát – Všímat si varovných signálů! Pokud se vám na klientovi něco nelíbí, neberte to na lehkou váhu a dávejte si na něj pozor a snažte se aby bylo ve smlouvě vše maximálně přesně vymezeno.

Na zdraví. Radek Kilevník

Napsat komentář