Vylepšení ExitShopu – co se děje když prodáváte něco co nemáte skladem

Tomuto tématu jsme se věnovali ve vývoji ExitShopu několik posledních týdnů a dotáhli jsme tuto problematiku hodně daleko. Stále je tam ještě dost procesů, které je potřeba vyladit aby to nevyžadovalo lidskou práci, ale dobře použitelné už to je.

Když nyní prodáte víc než má mateřský produkt skladem, jsou to vlastně neexistující věci, takže je už nikde ani neevidujeme, pouze u mateřského produktu vidíte kolik je mínus což nám stačí – víte kolik je potřeba kusů na vykrytí objednávek. Navíc, objednávka která obsahuje něco čeho nemáte dostatek, dostane příznak – je to oranžově podbarvené tlačítko zabalit a podle tohoto příznaku půjde také zanedlouho filtrovat.

Když naskladníte takto záporný mateřský produkt, do objednávek se kusy automaticky doplní a příznak zmizí a podle toho víte, že lze objednávku již vyřídit. Kusy se doplňují podle několika kritérií, hlavní je, že se doplňují do těch nejstarších.

Další situace testujeme v ostrém režimu, se svým eshopem na tom funguji již více než týden. Výjimky na které postupně přicházíme ošetřujeme a je to opravdu velký pomocník a naprosto zásadně mi to zvýšilo tržby.

Proč celé toto vzniklo a řešíme to ještě navíc nyní v hlavní sezóně? Kvůli tomuto zásadnímu vylepšení níže. Zapojte fantazii, pochopíte jak velké možnosti to skýtá a pojďte do toho také 🙂

sc_2

Podnikejte naplno! Radek Kilevník

 

1 komentář u „Vylepšení ExitShopu – co se děje když prodáváte něco co nemáte skladem

  1. Pingback: Upgrade systému ExitShop 24.3.2017 | Doba e-shopová

Komentáře nejsou povoleny.