Už jste využili remarketing u svého webu přes FB?

Začíná období, kdy internetové obchody začínají praskat ve švech. Hrne se spousta objednávek a tak je zapotřebí, abyste se připomněli svým stálým zákazníkům, že prodáváte nové produkty. Ve většině případů se jedná o vánoční dárky. V tomto období je velmi dobré, abyste využili své emailové adresy z newsletteru či z databáze zákazníků a použili je pro remarketing. Není vhodné tyto emailové adresy nakupovat. Je důležité, aby to byli vaši zákazníci, a vy se jim teď jenom připomenete na Facebooku. Jak na to?

Je to velmi jednoduché, stačí, když si ze své databáze vytáhnete emailové adresy. Požádejte svého programátora nebo to možná zvládnete i vy přes váš systém. Záleží, jak dobře vyvinutý máte internetový obchod.

Jak na to?

Stáhněte si veškeré zákazníky a nechte si vytáhnout pouze emailové adresy, které byly při nákupu použity. Až budete mít tyto adresy připravené, tak si uložte soubor s příponou .csv (oddělené středníkem). Tento soubor poté nahrajete ve správcích reklam na FB, kde si zvolíte okruhy uživatelů a vytvoříte si nový okruh – > vlastní okruh – > seznam zákazníků – > nahrát soubor. Poté se vše nahraje do seznamu a objeví se vám vedle tohoto seznamu uživatelů tlačítko „vytvořit reklamu“. Poté stačí, když si vytvoříte reklamu, kde budete povídat o nových produktech a svým zákazníkům se takto lehce připomenete.

Takto cílená reklama je velmi levná a hlavně je mířená na uživatelé, kteří se už jednou o vaše produkty zajímali, takže je zde větší šance na konverzi a to hlavně v tomto období.