Upgrade systému ExitShop.cz 29.12.2014

Dobrý den, ani svátky nás nezastavily a tak můžeme i v tento den, kdy mnozí z vás odpočívají, přinést další souhrn skvělých vylepšení z nového upgrade:

  • záložka Zákazníci. Zde se evidují vaši zákazníci. Vidíte tam o nich všechny podrobnosti, můžete si je filtrovat a vyjet si v CSV pro externí aplikace, třeba pro emailing. Pokud vám tam nějaký údaj nebo možnost pro filtraci chybí, neváhejte a pište. Síla emailingu je hlavně v personalizaci a zacílení, proto je nutné zákazníky maximálně přesně filtrovat
  • v blokacích uživatelů, můžete nově blokovat případné vtipálky i podle výše objednávky
  • upravili jsme chování mezery v produktech, aby se schovala pokud je pod ní další mezera nebo konec produktové části. Toto platí jen pokud máte nastaveno, aby se vyprodané produkty schovávaly
  • v děkovací stránce můžete využít zástupné znaky. Screen řekne víc a zkušení eshopáři vědí, jak skvělá je tato nová funkce. Například můžete ukázat lidem instrukce k zaplacení po objednávce, nemusíte spoléhat že je dostanou až emailem. sc_1
  • vylepšili jsme opět xml pro Toptrack, moc lidí mi nepsalo o detaily k čemu to je, nebojte se toho, je to zajímavý prodejní kanál
  • poupravili jsme exporty pro MoneyS3, používáte někdo tento účetní systém? Můžete nám dát prosím nějakou zpětnou vazbu zda je vše OK?
  • do Skladu jsme přidali filtrovací okénka
  • u odkazu pro dodavatele si můžete zvolit zda má vidět i objednávky za jak dlouhou dobu do minulosti
  • po nejnovějším zásahu, je již pravděpodobnost vzniku duplicitní objednávky, asi jako že na vás spadne kometa v okamžiku, kdy si kupujete vítězný tiket do Sportky, nicméně pravděpodobnost nula neexistuje, takže kdybyste náhodou spatřili duplicitní objednávku, ihned pište 🙂

Tak přeji vysoké zisky, díky že jste s námi a pište pokud vás cokoliv napadne, nebo pokud něco postrádáte. Radek Kilevník