Upgrade systému ExitShop 9.4.2015 + ochutnávka

Někteří z nás se ještě nevzpamatovali z ExitShop srazu a už je tu další upgrade systému.

  • V nastavení obchodu si můžete pohodlně zapnout odpočítávání a umístit jej pomocí zástupného symbolu na eshop. Můžete si nastavit počet opakování a délku odpočítávání. Doporučuji vyzkoušet a jestli vám to bude vyhovovat, můžete tím nahradit své současné skripty.
  • Již delší dobu v ovládacím panelu obchodu svítí položka Podstránky (CMS). Můžete si vytvořit libovolný počet podstránek, které mají, stejně jako detail produktu, vlastní url a otevírají se do lightboxu. Pomocí zástupného symbolu si pak můžete na eshop vložit menu, a to buď horizontální, nebo vertikální.
  • Do zaměstanců přibyla role grafik, čili zaměstnanec, který může spravovat vzhled a obsah obchodů.
  • V objednávkách můžete filtrovat jméno zákazníka podle přesné shody. V objednávkách i zákaznících můžete filtrovat podle poznámky a nově nezahrnovat stornované objednávky.
  • Vylepšili jsme podporu Facebook Dynamic Ads. Tuto funkci si můžete zapnout v nastavení obchodu – stačí vyplnit Pixel ID a všechny potřebné skripty se na eshopu samy aktivují. Dynamické reklamy můžete spravovat například přes službu ROI Hunter.

A co se chystá ve vývojářském oddělení dále? Usilovně pracujeme na nákupních centrech. V blízké době dále přibude možnost provozovat automatický dropshippingový obchod. Do cíle snad také směřuje systém Aktivní Zákazník, který nabídne vybraným obchodům slevový systém. Je toho hodně, tak zůstaňte s námi!

Za vývojářský tým ExitShopu, Michal Škoula