Upgrade systému ExitShop 8.1.2016

Přináším první novoroční upgrade report ExitShopu:

  • Nově si můžete řadit i deaktivované produkty.
  • V balícím okně (po kliknutí na Zabalit v objednávkách) jsou nově zvýrazněny kusy větší než 1. A také je tam uvedeno, kolikrát už tento zákazník nakoupil. Pokud více než jednou, zobrazí se tam hezké červené srdíčko.
  • V tom samém okně se ukazuje i kategorie (název mezery na eshopu), pod kterou produkt patří. Ukazuje se i ve výpisu objednávek.

Další vylepšení se týkají zejména Skladu:

  • V hromadných úpravách ve Skladu můžete již měnit jak Název dodavatele, tak Dodavatele samotného.
  • U Notifikací a Podmínek si můžete nastavit automatickou synchronizaci výběru. Nastavíte si ji například podle dodavatele a výběr se bude udržovat aktuální, pokud přidáte nové mateřské produkty dodavatele. Na těch samých místech se defaultně skrývá překlikávací výběrový box, pokud máte více než 1000 mateřských produktů, kvůli rychlosti. Můžete si jej ale samozřejmě aktivovat.
  • V mateřském produktu máte nyní dole tlačítko “Vytvořit”, které vytvoří napárovaný produkt podle mateřského ve vámi zadaném eshopu. U každého napárovaného máte dále tlačítko “Kopírovat do”, které jej nakopíruje do lokalizovaných variant eshopu (jako deaktivované produkty), ve kterém se nachází. Mnohonásobně to zrychluje přidávání nových produktů.
  • Při vytváření mateřského produktu můžete vyplnit i popisek produktu. Ten se hodí u výše zmíněného kopírování.
  • Neaktivní mateřské produkty a jejich napárované produkty se již neukazují na eshopech.
  • V mateřském produktu si můžete přidat další obrázky. Ukazují se ve Skladu po kliku na obrázek, pro snažší naskladňování.

Za vývojový tým ExitShopu, Michal Škoula