Upgrade systému ExitShop 5.5.2017

Minulý týden jste museli oželet pravidelný páteční upgrade report, protože jsme pořádali autogramiádu nového ebooku (nikdo nedorazil). Nyní přináším o to šťavnatější seznam.

Novinky týkající se klasického eshopu:

  • Pokud používáte vzhled Classic, můžete si nyní do obsahového boxu pod levým menu umístit i jakýkoliv blok – Nejprodávanější, Také zakoupili a další. V tomto boxu se zobrazí vertikálně, pod sebou.
  • Na klasickém eshopu můžete nyní použít tyto funkce v nastavení, které byly dříve určeny jen pro jednostránkové eshopy:
    • Stahování a zobrazování Heureka recenzí
    • Odpočítávání akce na eshopu
    • Zobrazení sdílecích tlačítek a Facebook komentářů na produktové stránce
    • Vyskakovací okno určené ke sběru emailu (a například nabídnutí slevového kódu)
    • Poznámku od zákazníka pro každý produkt v košíku – zapnete v nastavení shopu, v sekci nákupní košík
    • Řazení produktů v kategorii a hledání dle abecedy
  • Šablona DoubleVision má nyní lepší responzivní chování.

Další novinky:

  • Zrychlili jsme načítání přehledu zboží v administraci, změnu pocítíte zejména u eshopů se stovkami a tisíci produkty.
  • V přehledu zboží také najdete novou ikonku – zobrazit náhled produktu – proklikem se dostanete přímo na eshop, na detail daného produktu.
  • V každém mateřském produktu naleznete nově tlačítko Přeložit napárované produkty, pomocí kterého můžete hromadně přeložit nebo změnit název, dlouhý a krátký popisek všech napárovaných produktů a to podle zemí provozu.
  • Při naskladňování, vyskladňování a v pokladně jsme v našeptávači nedávno schovali obrázky – ukáží se až po přejetí myší. Nyní u prvních pěti výsledků ukazujeme obrázek rovnou, což je dobrý kompromis mezi přehledností a rychlostí našeptávače.
  • V nastavení eshopů si můžete zapnout v sekci slevových kódů tlačítko “Přepočítat” – slevové kódy se pak nebudou vyhodnocovat okamžitě, ale až zákazník klikne a kód jakoby potvrdí.
  • Zaměstnanec “Partner” má nově práva k sekci Zákazníci – může jim tedy posílat emaily, spravovat čekající zákazníky atd. Samozřejmě jen z eshopů, které mu povolíte.