Upgrade systému ExitShop 30.8.2016

Poslední “prázdninový” report s menšími vylepšeními v ExitShopu je tu, tak tedy:

  • V objednávkách máte nové tlačítko “Přidat F.A.” – čili dodatečné přidání fakturační adresy.
  • Eshop si můžete zaheslovat – volbu najdete v nastavení. Hodí se pro výrobu velkoobchodního eshopu, s jinými cenami, který chcete zpřístupnit pouze daným lidem.
  • Pokud odesíláte zákazníkovi email z Objednávek, máte k dispozici nově textový editor.
  • Ve Skladu můžete filtrovat i podle neúplného EANu nebo čárového kódu (kódů) – když se vám nechce opisovat celý.
  • Opravili jsme chybu v názvu produktu, která se mohla vyskytnout při sdílení na Facebooku nebo Twitteru z detailu produktu na jednostránkovém eshopu.
  • Opravili jsme chybu v minimálním počtu zobrazovaných produktů ve funkci “Také nakoupili”.
  • Začali jsme se o něco více zaměřovat na získávání nových klientů, hlavně kvůli snížení férového poplatku. Vylepšili jsme proto zakládání nového účtu, novým uživatelům se vytvoří určité výchozí stavy, dodavatel, mateřský produkt i napárovaný produkt na prvním eshopu a další věci, které by měly usnadnit začátky v ExitShopu.

V září se chystáme vylepšit skladový systém, hlavně naskladňování, balení a také vytvořit nějaké nové šablony nebo alespoň jejich varianty. Zůstaňte s námi a podnikejte naplno, sezóna se blíží!