Upgrade systému ExitShop 3.12.2015

Zdravím ExitShopaře, klasický seznam novinek v systému ExitShop od posledního reportu je zde:

  • Na výdejkách zobrazujeme ceny s DPH i bez DPH.
  • Ve Skladu naleznete sekci Opakované nákupy. Slouží k odeslání emailu zákazníkovi, který si u Vás koupí zboží s určitou dobou spotřeby. Tímto způsobem se mu můžete připomenout, stačí si u každého mateřského produktu určit počet dní. Z emailu se může odhlásil.
  • V historie pohybu mateřkého produktu je nyní objednávka i obchod, odkud pohyb pochází a také podmínka, která na něj v tu chvíli působila.
  • V podmínce si můžete vyloučit novinky, aby se na ně podmínky nevztahovaly.
  • Přidali jsme novou podmínku, tzv. “definitivní”. Platí vždy pro všechny přiřazené mateřské produkty.
  • Sklad si můžete řadit dle abecedy, od nejnovějšího nebo podle klasického pořadí.
  • Zaměstancům můžete přiřadit eshopy rychleji pomocí výběru země provozu.
  • Pokud používáte EshopRychle, můžete nyní přenášet objednávky do ExitShopu stejně jako u Shoptetu.
  • Homepage www.exitshop.cz jsme upravili – ukazujeme na ní novinky z tohoto blogu. A ExitShop je již registrovaná známka.
  • Detail produktu je nyní responzivní.
  • Objednávky můžete filtrovat dle data faktury.
  • Vylepšili jsme systém odesílání emailů, pokud se email z ExitShopu nepovede z důvodu výpadku emailového serveru odeslat (používáme Amazon), po 15 minutách se o to pokusí znovu.
  • Pro rychlejší balení jsme do tlačítka Zabalit v objednávkách přidali obrázky produktů. A také tlačítko Dokončit včetně statistik.

Crowdfundingem byly financovány tyto vylepšení. Děkujeme!

  • Do Exportů pro dopravce jsme přidali Express Kuriera Slovenské pošty.
  • Rozšíření kontroly duplicitních objednávek napříč eshopy.
  • Do Zákazníků přibyl filtr “jen nestornované objednávky”.

Za vývojový tým ExitShopu, Michal Škoula