Upgrade systému ExitShop 28.2.2017

Únor se nám chýlí ke konci, v pražské zoo se probudili svišti a já přináším bohatý seznam novinek v ExitShopu. Jaro je tu!

Klasický eshop dostal kromě variant i následující vylepšení:

  • Klasický eshop je nyní možné kopírovat a zkopíruje se i strom kategorií a varianty produktů.
  • Titulek stránky se nyní mění a dosazuje se do něj název produktu atd. Dříve byl stále stejný.
  • U kategorií je možnost vyplnit Heuréka názvy kategorií, které se pak promítnou do XML výstupu produktů.
  • Funkce doprava zdarma od je dostupná i pro klasický eshop.
  • Stejně tak Facebook DPA – pixel s událostmi pro remarketingové účely.

Další vylepšení:

  • Chcete bezchybně odbavovat objednávky a netisknete dodací listy, případně nemáte čtečku čárových kódů? Stránka Expedice má nyní tlačítko načíst další nedokončenou objednávku.
  • Upozornění na nové objednávky, které chodí na email eshopu, zaměstnancům i majiteli účtu jde kompletně vypnout v nastavení eshopu.
  • Nyní lze podmínky (ovlivňují ceny, slevy) a notifikace (na pokles množství) automaticky přiřadit ke všem mateřským produktům ve skladu a můžete je tedy aplikovat na celý sklad a ne například pro každého dodavatele zvlášť. 
  • Odkaz na import mateřských produktů naleznete nyní logicky až v sekci Propojení (ale stejně tak i přímo ve skladu). Další novinkou ohledně importu je možnost zimportnit již existující mateřský produkt, jinými slovy ji napárovat na produkt v XML feedu. To se dá udělat, pokud máte alespoň jeden import, v editaci každého mateřského produktu.