Upgrade systému ExitShop 28.12.2015

Povánoční přehled novinek ze světa ExitShopu, je toho opravdu hodně, nejprve novinky z administrace a poté novinky na eshopech.

Vylepšení administrace:

  • Při stornu objednávky (skrz storno stav nebo pomocí “popelnice” u konkrétního produktu se původní množství a cena uloží a bude se zobrazovat vedle. Pro případy pozdějšího “antistorna“.
  • Můžete si zjistit stav skladu v minulosti.
  • Při resetu jazyka na eshopu si můžete zvolit, zda resetovat i Obsah (hlavní sekce) nebo jen textové políčka.
  • Historie mateřského produktu se rozšířila o sloupce “kusů na skladě” (v daný moment) a poznámka (při vytváření příjemky a výdejky můžete vepsat poznámku). V historii naleznete také graf prodejnosti za posledních 14 dní a v legendě podmínky, které na graf působily.
  • Přidali jsme tlačítko Historie mateřského produktu do detailu mateřského produktu a také do detailu napárovaného produktu, pro rychlejší proklik.
  • V administraci v pravém dolním rohu naleznete chatovací okýnko. Můžete nás tímto způsobem rychle kontaktovat a na něco se zeptat. Lze vypnout v nastavení účtu.
  • Obrázek u produktu již není povinný.
  • Do Skladu jsme přidali ke každému mateřskému produktu malá tlačítka plus a mínus, která dělají to samé, co ty vrchní velké.
  • Ve Skladu si můžete filtrovat podle názvu dodavatele a dodavatele samotného.
  • Pokud zavřete obrázek ve Skladu, bude mít chvíli červený rámeček, abyste se snáze zorientovali.
  • Grafy ve Statistikách již mají korektní barvy v legendách.
  • Nové produkty v eshopu se automaticky řadí na konec.
  • Odstranili jsme chybu při ukládání Nastavení eshopu – příliš často se zobrazovala chybová hláška o odpočítávání.
  • Mateřský produkt se dá vložit do podmínky i přímo přidáním podle jeho ID, dodavatele a názvu dodavatele. Pokud máte více než 1000 mateřských produktů, z důvodu výkonu je ruční “překlikávání” produktů schované. Můžete si ho ale zapnout.
  • V nastavení slev si můžete hromadně napárovat/odpárovat slevy ze všech napárovaných mateřských produktů.
  • Upozornění o objednávce chodí na email eshopu a zaměstnancům, kteří toto mají povoleno. Nově si můžete povolit takové upozornění i pro majitele eshopu (v nastavení účtu).
  • Můžete si kromě odkazů s mateřskými produkty vytvářet i exporty objednávek. Hodí se to pro propojení s Poštou bez hranic, v kombinaci s automatickým párováním objednávek.
  • Při exportu objednávek pro dopravce odstraňujeme dvojité mezery, v PSČ necháváme pouze čísla a v procesu objednávky zvětšujeme každé písmeno ve jméně. Ať to lépe vypadá.
  • Přidali jsme export objednávek pro dopravce InTime (placeno z Crowdfundingu, děkujeme).
  • V nastavení eshopu si můžete zapnout funkci, která zobrazí hlášku Zdarma namísto ceny 0.
  • Ve statistikách nyní vidíte blok konverze – měří to počet objednávek vytvořených skrze TopTrack, ExitSpy, Opakované nákupy a Čekající zákazníky (emaily z nich).

Vylepšení a nové funkce na eshopech:

  • Plovoucí banner na eshopu má nové nastavení – po kliku nedělat nic, otevřít v plovoucím okně atd a také si můžete zapnout, aby zůstal na jednom místě a nepohyboval se.
  • Pokud uživatel přijde na eshop skrz odkaz na produkt, který neexistuje, je možnost zobrazit krátkou informační (nastavitelnou) hlášku.
  • V Internet Exploreru 8 jsme opravili výběr dopravy při použití vzhledu Classic.
  • Do tabulky se zbožím, která se zobrazuje po objednávce a chodí zákazníkům také v mailu, jsme přidali obrázky zboží.
  • Na eshopu si můžete v sekci nákupní košík povolit hlášku, která se zobrazí uživatelům přistupujícím na eshop z mobilu po přidání zboží do košíku aby věděli, že přidání proběhlo.