Upgrade systému ExitShop 27.10.2017

  • Vylepšili jsme funkci Facebook DPA, konkrétně eventy ViewContent a AddToCart o hodnoty value (hodnota produktu), content_name (název produktu), content_category (cesta kategorií produktu – jen pro klasický eshop) a currency (měna). Toto vylepšení jistě oceníte v remarketingu.
  • Při vytváření matky máte přímo možnost zadat více obrázků.
  • V zákaznících máte možnost importovat emailové adresy v CSV z jiných systémů do ExitShopu a použít je pro rozesílku newsletterů. Také máte možnost filtrovat a rozesílat zároveň v zákaznících získaných z objednávek i z těch, které jste získali sběrem emailových adres na eshopu nebo ty, které jste importovali. Tím pádem se nestane, že byste newsletter rozeslali dvakrát na stejnou adresu.
  • V zákaznících máte také možnost ručně zákazníka odhlásit (i opětovně přihlásit) k odběru newsletterů.
  • Filtrace v objednávkách podle jména a emailu má nově volbu “přesná shoda”, která hledání o dost zrychlí (u velkého počtu objednávek), v takovém případě se ale hledá jen od začátku slova (podobně jako hledání pomocí rejstříku v knížce).
  • Při objednávání na eshopech se po kliku na tlačítko Objednat objeví “loadingové” kolečko, aby zákazník věděl, že se něco děje a nepokoušel se objednávku odeslat znovu.