Upgrade systému ExitShop 23.6.2017

  • Pokud zákazník vyplní IČ nebo DIČ, vidíte tyto údaje rovnou v objednávkách.
  • Ve Statistikách naleznete v pravém sloupci nový koláčový graf – podíl využití dopravců dle jejich typů.
  • V nastavení jednostránkových a klasických eshopů je nová funkce – Lišta oznámení. Můžete si tak v horní části (většinou) stránky zobrazit malou lištu s libovolným textem, kterou si může zákazník skrýt křížkem.
  • Používáte v klasickém eshopu produkty s variantami? Nyní si můžete zvolit, zda se má obrázek varianty načítat z varianty (z mateřského produktu – tak jako dosud) nebo z variantového produktu.
  • Nahrání loga a favicony jsme přesunuli z Nastavení eshopu do sekce Obsah a galerie tak, aby k tomu měl přístup i zaměstnanec s právy grafika.
  • Týdenní souhrn statistik, který si můžete nechat zasílat na email nyní obsahuje i procenta nových a vracejících se zákazníků.
  • Barvu stavu objednávky vidíte nově i v náhledu všech stavů.
  • Jak jsem psal už v minulých článcích, do ExitShopu jsme přidali podporu Google Tag Manageru – návod a Bitcoinových plateb a hodnocení produktů.