Upgrade systému ExitShop 22.6.2018

  • Na klasickém eshopu se ukazuje ikonka množstevní slevy i v košíku. Lidé tak mohou ještě před nákupem ochotněji zvýšit počet kusů v košíku.
  • Dokončili jsme crowdfundingovou kampaň Balík na poštu. Nyní má zákazník možnost vybrat si pobočku osobního odběru a pošle se to i do CSV exportů pro Online podání.
  • V nastavení eshopu si můžete povolit funkci “Zákaz stahování obrázků“. U obrázků to zakáže pravé tlačítko myši.
  • U jednostránkového eshopu se po kliku na logo už eshop nereloadne. Místo toho jen vyscrolluje nahoru. Aby si zákazník omylem nevysypal košík. Současně jsme na děkovačce opravili klikání na logo.
  • Blok “Také nakoupili” nyní zobrazuje i objednávky z lokalizovaných variant. Pokud je tedy používáte, blok si vytáhne objednávky i třeba z eshopu z jiné země a zobrazí jich tam potom víc (resp. bude víc nejnovějších).
  • Na PDF fakturách se nyní vynechávají “nulové” tedy stornované řádky.
  • Funkce “Online zákazníci”, která zobrazuje počet online uživatelů na eshopu se dočkala jednoho neslušného vylepšení.