Upgrade systému ExitShop 21.7.2017

  • Do ExitShopu jsme přidali Vlastnosti – můžete si je zde definovat i včetně jejich hodnot a zatím je pouze přiřazovat k mateřským produktům ve skladu. Jejich využití budeme postupně přidávat.
  • V administraci v horní liště vidíte nový řádek – zisk. Jedná se o rozdíl prodejní a nákupní ceny (pokud nemá zboží v objednávce vyplněno nákupní cenu, do výpočtu se vůbec nezahrne).
  • V hromadných úpravách zboží na eshopu můžete měnit i speciální elementy pro srovnávače zboží.
  • Klasickému eshopu jsme na mobilu vyladili hlavičku – má menší výšku aby nezabírala tolik místa a opravili jsme rozbalování menu.
  • Do klasického eshopu jsme přidali štítek se slevou k produktu, pokud jeho variant má slevu (vezme to nejvyšší slevu z variant).
  • Do klasického eshopu jsme přidali og:title a og:image – titulek a obrázek (logo), které se použije při sdílení příspěvků na sociální sítě.
  • V objednávce máte možnost prohodil doručovací a fakturační adresu.