Upgrade systému ExitShop 21.4.2016

Přináším seznam novinek od posledního reportu, který nezahrnuje bezpočet oprav a drobnějších vylepšení.

  • V nastavení eshopu si můžete zapnout zobrazení počtu prodaných kusů u produktů.
  • V historii mateřského produktu naleznete celkový počet prodaných kusů.
  • V seznamu zboží máte možnost přidat si oddělovací mezeru – tenký pruh, kterým můžete opticky oddělit zboží od sebe.
  • Do nastavení hlavního produktu / kategorie přibyla možnost upřednostnit při řazení novinky. Tím pádem budou více na očích. Řazení navíc vidíte přímo v seznamu produktů.
  • Do emailu ve stavu objednávky a dopravců přibyl zástupný znak pro měnu.
  • Při přidávání produktů do objednávky můžete v políčku hledat i podle ID mateřského produktu.
  • Eshopy zapojené do systému Aktivního zákazníka mají v horním menu ikonku s přístupem do zákaznického účtu.
  • Dokončili jsme dvě Crowdfundingové kampaně: MonkeyData a lepší správa obrázků v galerii.

1 komentář u „Upgrade systému ExitShop 21.4.2016

  1. Pingback: Upgrade systému ExitShop 11.5.2016 | Doba e-shopová

Komentáře nejsou povoleny.