Upgrade systému ExitShop 17.3.2017

Klasický eshop je nadále naší prioritou a týkají se ho následující novinky:

  • V detailu produktu se pod hlavním obrázkem zobrazují další obrázky, které jste si nahráli v mateřském produktu. Jdou zvětšit a dá se jimi procházet jako galerií.
  • Opravili jsme řazení odkazů na podkategorie a zobrazují se jen aktivní kategorie.
  • Tlačítko zpět do eshopu v košíku je nyní i nahoře a méně výrazné.
  • Filtrovat ve zboží v administraci jde nyní i pomocí přímo zvolení kategorie. Filtr podle částečné shody názvu jsme také ponechali.
  • Klasický eshop je nově možno zaheslovat, stejně jako jednostránkový.

Další novinky:

  • Velkou novinkou jsou slevové kupóny, o nich byl článek včera.
  • Při vytváření objednávky skrz Pokladnu již můžete zadat libovolný email.
  • Při nahrávání loga se logo uloží ve větším rozlišení, zejména kvůli mobilním displejům s velkým rozlišením.
  • Do slideru na úvodní stránce můžete nyní přidat i libovolný odkaz. Slider můžete nastavit skrz sekci Obsah a to v klasickém eshopu a u jednostránkových eshopů se šablonami Clean a Miton.
  • Na dodací list se dolů propisuje poznámka zákazníka.
  • U objednávek z externích systémů (Prestashop, Eshop rychle…) vidíte v administraci i na faktuře Externí ID – například kvůli jednoduššímu párování GoPay plateb.
  • V inventuře jsou dvě novinky:
    • Když v jednom políčku nic nevyplníte, nebere se to jako “00” ale nově se podle toho nefiltruje.
    • Samotné kusy se počítají nejen ze skladu, ale i z objednávek, které mají nastavený rezervační stav. Zjistíte tak přesný počet kusů, který by měl na skladu být, včetně nezabalených objednávek. Více o rezervačních stavech zde.