Upgrade systému ExitShop 15.6.2018

  • Eshopy jako takové doznaly velkého zrychlení. Nejvíc se to projeví u klasických eshopů s tisíci a více produkty, ty dostaly navíc kešování. Změny v produktech se tedy nemusí projevit real-time ale až za několik desítek sekund.
  • Přidali jsme nový blok produktů – Alternativy. Pokud si jej zapnete a umístíte do Obsahu (do sekce Produktový detail), nabídne na produktové stránce alternativní produkty ze stejné kategorie (v případě klasického eshopu) nebo z celého eshopu (v případě jednostránkového). Alternativy to hledá podle % shody názvu, je to tedy ideální pokud máte varianty lišící se třeba jen jedním slovem a máte je jako samostatné produkty.
  • Na dodací listy se tisknou všechny poznámky k dané objednávce, ne jen poslední jako doposud.
  • V dodavateli si můžete nastavit tag “DELIVERY_DATE” pro Heuréku a Zboží – a to pro fake kusy (zvýšení množství). Reálné množství skladem má 0 (skladem/ihned) jako doposud.
  • Do XML feedů pro Heureku se nyní posílají i dopravci (tag DELIVERY).
  • U klasického eshopu, v sekci Kategorie a řazení si můžete nastavit větu, která se ukáže zákazníkovi pokud přijde do prázdné kategorie.
  • Asi jsem vás v těchto reportech ošidil o jednu novinku, také z Crowdfundingu – “Kusy na cestě od dodavatele“. Je to kolonka v mateřském produktu, kam si můžete napsat, kolik kusů máte objednáno od dodavatele, abyste je neobjednali znovu.
    • Při naskladňování se pak toto číslo snižuje o naskladněné kusy (vždy vám to tam napíše).
    • A konečně k novince tohoto týdne – v objednávkách je nové tlačítko – Objednávka zboží. Projede to vybrané objednávky a u nich mateřské produkty, které chybí v objednávce (nemáte je na skladě) a máte možnost si tam zaznačit, co z toho jste již objednali.