Upgrade systému ExitShop 15.2.2016

Jsme ještě rozněžnění po Valentýnu, ale pojďme se podívat na seznam hlavních vylepšeních v ExitShopu:

  • U produktů ve slevě se zobrazuje na eshopech patřičná ikonka.
  • Sklad nyní nabízí více možností filtrace mateřských produktů.
  • Vyladili jsme párování s novým Fio bankovnictvím (pokud tedy už nepoužíváte automatické párování).
  • Vylepšili jsme přehled podmínek ovlivňujících ceny o seznam ovlivněných produktů a další informace.
  • Při vytváření mateřského produktu si můžete zvolit už přímo dodavatele a vyplnit i nákupní cenu (v druhém způsobu).
  • Pokud používáte ve stavu tzn. následný stav, můžete přepnutí na něj omezit typem dopravce u objednávky.
  • Při kopírování dopravců si můžete zvolit cílový eshop. Výborně to slouží k přenosu dopravců do jiných eshopů.
  • Čárové kódy mají první využití – pokud jej u mateřského produktu vyplníte, doplní se to XML pro porovnávače do elementu EAN. Těšte se na další propojené funkce.
  • Přidali jsme další Notifikace – cenové.
  • Na eshopu si můžete pomocí zástupného znaku zobrazit menu kategorií (mezer). Funkci najdete v nastavení obchodu.
  • Dalším novým zástupným znakem je znak pro nejnižší cenu poštovného, podobně jako nejnižší cenu produktu jej naleznete v nastavení.
  • Nad seznamem eshopů máte nově odkazy na kategorie eshopů (mezery mezi nimi) a také tlačítka pro hromadné otevření eshopů podle zemí.
  • Přidali jsme dva nové způsoby automatického zablokování spamových objednávek od robotů.

Tyto dvě funkce byly zaplaceny pomocí Crowdfundingu. Díky!

  • Možnost podstránku nezobrazovat v menu.
  • Telefon i email se vypisuje do výdejek.

Za vývojový tým ExitShopu, Michal Škoula

1 komentář u „Upgrade systému ExitShop 15.2.2016

  1. Pingback: Upgrade systému ExitShop 14.7.2017 | Doba e-shopová

Komentáře nejsou povoleny.