Upgrade systému ExitShop 14.4.2017

Další várka novinek v systému ExitShop:

  • Na klasickém eshopu se ikonky Sleva a Novinka zobrazují i v detailu produktu. Tyto ikonky se také nově ukazují v blocích Také zakoupili, Nejprodávanější atd.
  • Přidali jsme dva nové bloky – Slevy a Novinky, které si můžete umístit kamkoliv na eshop (klasický i jednostránkový)  přes zástupný znak – najdete je v nastavení.
  • Na klasickém eshopu si v nastavení úplně dole můžete nastavit výchozí řazení produktů v kategorii a hledání, stejně tak pořadí záložek – přidali jsme i možnost Výchozí, čili seřazení podle pořadí v administraci.
  • U klasického eshopu si můžete formátování kusů (1 kus, 2 kusy, 5 kusů) změnit i přímo v produktu. Pokud tedy prodáváte na eshopu například jeden produkt po páru, můžete si v něm nastavit 1 pár, 2 páry, 5 párů a zbytku eshopu se to nedotkne. Změnu je možno provést také hromadně.
  • Nově máme v systému slevové kupóny nejen na procenta, ale i ty s dopravou zdarma.
  • V okně zabalit jsme u každého řádku přidali políčko s počtem zabalených kusů. Můžete si tedy postupně při balení značit, co už jste do balíku přidali. Do doby než přidáte vše, nepůjde objednávka dokončit.
  • Emaily a SMSky odeslané skrz tlačítka v objednávkách se nyní ukládají do poznámek k objednávce.
  • Používáte zaměstnance s právy partner pro provizní prodej? Nově můžete v každém mateřském produktu nastavit provizi v %, která přepíše provizi stanovenou v editaci zaměstnance. Můžete tak určité zboží prodávat skrz partnery s vyšší nebo nižší provizí. Jak si vaši partneři vedou poté uvidíte ve statistikách.

1 komentář u „Upgrade systému ExitShop 14.4.2017

  1. Pingback: Upgrade systému ExitShop 21.4.2017 | Doba e-shopová

Komentáře nejsou povoleny.