Upgrade systému ExitShop 12.5.2017

Pravidelný souhrn novinek v ExitShopu za poslední týden je tu:

  • V sekci Zákazníci nyní můžete odeslat neomezený počet emailů, avšak jsou zpoplatněny. Za 1000 emailů zaplatíte 10 Kč, které se vám strhnou klasicky z kreditu. Do emailu můžete umístit i zástupné znaky a dokonce i zástupný znak pro odhlášení z rozesílky newsletteru. To, zda si váš zákazník odhlásil newsletter vidíte v seznamu zákazníků a můžete si podle toho i filtrovat. Email si před odesláním reálným zákazníkům můžete poslat nejprve sobě a máte tam i malou nápovědu, jak do emailu dostat odkazy s UTM parametry.
  • Pokud u klasického eshopu používáte hezké url (zapínají se v nastavení eshopu), nyní jsou hezké i url podstránek.
  • Pokud používáte na klasickém eshopu produktové bloky (nejprodávanější atd), ceny u produktů s variantami ukazují cenu nejlevnější varianty, doposud se mohla ukazovat chybná cena.
  • Používáte Opakované nákupy? Nyní je můžete omezit jen na určité eshopy.
  • V seznamu zboží v administraci nyní u každého produktu vidíte DPH (pokud jste plátci) a můžete jej hromadně změnit.
  • Zrychlili jsme počítání návštěvnosti u eshopů, tím pádem načítání eshopů celkově a také některé sekci v administraci.
  • Pokud máte v mateřských produktech vyplněnou hmotnost, do exportů objednávek pro Českou poštu, Slovenskou poštu atd se použije hmotnost produktů místo hmotnosti uvedené v dopravci.
  • A v neposlední řadě – tento blog nově běží na https.