Upgrade systému ExitShop 11.5.2018

  • Objednávky se dají filtrovat i podle ID mateřského produktu v objednávce.
  • Přidali jsme export faktur pro účetní systém Stereo, zatím v beta verzi.
  • V seznamu zboží v eshopu můžete filtrovat i podle ID mateřského produktu.
  • Vylepšili jsme rozesílání newsletterů ze Zákazníků – nyní nejsou vidět jednotlivé emaily, ale dávky u nichž vidíte i počet odeslaných emailů, celkový počet emailů a počet otevřených emailů (zjišťuje se pomocí sledovacího pixelu, který se automaticky přidává do newsletteru). Tato kampaň byla uhrazena přes Crowdfunding, děkujeme!
  • Používáte rozdělené zobrazování množství na eshopech (reálný sklad + sklad u dodavatele)? Nyní, pokud jste reálně v mínusu, tak se o toto množství poníží i fejkový sklad.
  • S blížícím se GDPR jsme zavedli u funkcí “Sběr emailů na eshopu” a “Okno se slevovým kódem” možnost vložit i odkaz a vysvětlující text pro návštěvníka, kde můžete popsat, jak s emailem naložíte.
  • Klasické eshopy nyní umí zobrazit ikonku “Toto zboží máte v košíku”, stejně jako to umí už dlouho jednostránkové eshopy. Nastavení najdete v sekci nákupní košík.