Upgrade systému ExitShop 11.5.2016

Je tu pravidelně – nepravidelný seznam novinek v systému ExitShop od posledního upgradu:

  • V eshopu si můžete označit produkty a pak je hromadně smazat, případně aktivovat / deaktivovat.
  • Ve skladu si můžete mateřské produkty hromadně seřadit a také hromadně vytvořit napárovaný produkt v zadaném eshopu.
  • Ve skladu přibyla možnost filtrace podle toho, zda je mateřský produkt imunní vůči podmínkám.
  • U napárovaných produktů jsme rozdělili párování slevy na párování podmínky (ovlivnění ceny podmínkami) a párování slevy (zobrazení ikonky slevy). Můžete si tedy zvolit, do jakého eshopu chcete párovat jen změnu ceny a do jakého i ikonku slevy.
  • Při kopírování mateřského produktu můžete ihned zadat název nově vytvořeného produktu.
  • Emaily z automatického párování plateb pro Fio banku, v případě nespárované platby obsahují i poznámku. Lidé tam občas píší VS.
  • Každý obchod může mít svůj typ – více v tomto článku. S tím souvisí i zjednodušené přidávání nového obchodu, kde zadáte jen název a zemi provozu. Typ můžete později změnit.
  • Každý stav objednávky může mít veřejný název, použitý v Aktivním zákazníkovi, více zde.
  • Máme novou, hezčí homepage www.exitshop.cz. V seznamu referencí se ukazují také velké, napojené eshopy, ne jen jednoproduktové.