Upgrade systému ExitShop 11.11.2015

Zdravím příznivce ExitShopu, nabízím krátké shrnutí novinek v systému:

Tomáš Baťa Exitshop

  • V nastavení eshopu si můžete zapnout funkci plovoucí banner – nahrajete obrázek a zadáte cílovou adresu, na kterou má vést odkaz. Vývoj tento funkce byl zaplacen pomocí Crowdfundingu.
  • Do statistik přibyly nové grafy – zisk a tržba podle dodavatele. Pokud máte své mateřské produkty rozdělené podle dodavatelů, tyto grafy napoví, který z nich Vám dělá jaké tržby a zisk (což je rozdíl prodejní a nákupní ceny).
  • Vylepšili jsme PDF export vybraných produktů ze Skladu. Chová se jako nákupní seznam pro dodavatele – zobrazuje počet prodaných kusů za posledních 10 dní, počet aktuálních skladových kusů, počet dní, za které Vám dojdou zásoby a počet kusů, které máte naskladnit na dalších 10 dní. Souvisí s tím další dvě funkce:
    • Balíky – v úpravě mateřského produktu si zvolíte, do jakého balíku patří. Takové produkty se pak budou na nákupním seznamu ukazovat u sebe. Hodí se pro produkty, které od dodavatele získáváte pouze ve větším množství, kde je např. více druhů v jedné krabici.
    • Opět taková machrovinka, můžete si určit v editaci mateřského produktu, že je to “jeden kus” z jiného produktu. Pokud se takový produkt vyprodá, naskladní se určité množství kusů a jeden se odečte z toho nastaveného. Typická situace – prodáváte výrobek jednak po jednom kusu, jednak celé balení, kde je například 50 kusů a chcete to zautomatizovat.
  • Eliminovali jsme vznik duplicitních objednávek, případně sloučení více objednávek pod jednu.
  • V neposlední řadě můžete sledovat, jak se postupně vyvíjí vyhledávač zboží ExitSpy (do kterého můžete zadarmo vložit své eshopy). O tom ale jindy v samostatném článku.

Za vývojový tým ExitShopu, Michal Škoula