Upgrade systému ExitShop 1.6.2018

  • V návaznosti na článek o GDPR jsme přidali možnost stáhnout si přehled souhlasů zákazníka a přidali jsme také další checkbox – vynucení souhlasu se Zásadami zpracování osobních údajů.
  • Do statistik jsme přidali koláč s poměrem platebních metod, který doplňuje koláč s poměrem dopravců.
  • Objednávku je možno označit jako dokončenou jak pomocí okna Zabalit, stránky Expedice, tak nově i ze stavu objednávky.
  • V okně Zabalit jde vidět nově i dodavatel daného produktu.
  • U dalších obrázků v mateřském produktu přibylo tlačítko pro nastavení daného obrázku jako hlavního.
  • Při hromadné úpravě párování ve Skladu máte možnost si zvolit, zda se to má projevit pro všechny eshopy nebo jen pro jeden zvolený.
  • Množtevní slevy si nyní můžete automaticky zapnout pro všechny mateřské produkty – stejně jako doposud podmínky a notifikace.
  • V Nastavení faktur si můžete zvolit, na kolik desetinných míst se má zaokrouhlovat rozpis DPH na fakturách. Ve výchozím nastavení se bere v potaz nastavení z eshopu, jako doposud.
  • Přeposílací eshopy (využívající dropshipping.cz) nyní automaticky využívají vlastní číselnou řadu objednávek ve tvaru RRMMDD-DROP-XXXX a to z toho důvodu, aby nenarušovaly běžnou číselnou řadu objednávek. Hlavní důvod je ten, že k těmto přeposílaným objednávkám nevystavujete faktury.