RK – týden 16 až 23.2.2014 – jak se mi dařilo s prodejem na JP? Mírný pokles

Zdravím obchodníci a eshopáři. Minulý týden jsem nebyl moc aktivní. Respektive byl, ale ne co se prodeje na JP (jednoproduktové eshopy) týká. Hodně jsme řešili systém jako takový a věnoval jsem se dost svému hlavnímu eshopu http://LED-tech.cz Pokles je tedy způsoben tím, že jsem nebyl aktivní na Facebooku – neodpovídal jsem tolik na dotazy, neladil jsem kampaně, prostě skoro nic, věnoval jsem tomu za tento týden, tak 2 hodiny času. Takže, výsledky:

  • 314 objednávek
  • 45 166 Kč obratu
  • na FB jsem propagoval 6 eshopů z celkových 22 a proinzeroval jsem tam celkem 370 USD (cca 7400 Kč)

(obraty jsou bez poštovného a balného)

Tento týden na tom asi s časem nebudu o moc lépe, chystám totiž několik překvapení v rámci Exitshop.cz, nových funkcí apod. Hlavní změna která se u Exitshop udála tento týden byla, že jsem začal nabízet partnerům přeposílání objednávek mých produktů. Takže pokud ještě nic neprodáváte, pojďte do toho. Vaše vstupní investice bude jen 151 Kč za doménu. Zavolejte mi, napište, rád to s Vámi proberu a poradím.

O tom co se kuje v Exitshopu, budu informovat během týdne. Přeji všem vysoké zisky a makejte, jinak to nejde! 

Radek Kilevník

 

2 komentáře u „RK – týden 16 až 23.2.2014 – jak se mi dařilo s prodejem na JP? Mírný pokles

  1. Aleš Havlát

    Dobrý den, stále sleduji dění okolo Vašich jednoproduktových e-shopů. Jistě už máte po zhruba 2 měsících provozu jisté zkušenosti, proto bych se rád optal na následující věc. Nemyslíte si, že jeden jednoproduktový e-shop, vedený Vaším stylem (FB propagace) je jen krátkodobá jednorázová záležitost? Mám tím na mysli, že na FB nastavíte cílení a není problém, aby se příspěvek během krátké doby ukázal celé Vaší cílové skupině. Ukáže se jednou, dvakrát, třikrát a člověk si ho již okouká. O produktu již člověk ví, takže pokud by si ho chtěl koupit, tak už tak učinil. Pokud si produkt nechce koupit, tak si ho nekoupí ani při desátém zobrazení příspěvku. Nedochází ve Vašem byznysu tedy k tomu, že po uvedení produktu a spuštění kampaně jsou “horlivé” prodeje, ale ty jdou poté razantně dolů, jelikož se poptávka již nasytila?

    1. Radek Kilevník Autor příspěvku

      Dobrý den, mírný pokles tam je, ale to je tím že mám na svůj prodej pořád méně času. Prodáváme i zboží, kde prodáváme vypotřebovatelné věci na 1 měsíc a máme mnoho opakovaných nákupů. A navíc, trh je tak obrovský, že kdyby se mi povedlo něčím zasytit trh, budu milionář. Navíc nedávno jsem četl nějakou studii s tím, že lidé při propagaci reagují až na v průměru deváté oslovení! Takže myslím si, že do omrzení zbývá dost času. Takže abych Vám odpověděl, nepozoruji razantní pokles.

Napsat komentář