[Radek Kilevník] Report za posledních pár týdnů a proč jsem nepsal reporty

Dobrý den přeji, drazí eshopáři. Co jsem si přál se mi splnilo a skutečně mi chodilo mnoho emailů o tom, proč už nepíšu reporty. Má to dva důvody – lidská závist nezná mezí, takže jsem dostával nejen ironické emaily, ale často i výhružné a částky na které jsem se s ExitShopem dostal, jsou již tak vysoké že je sem nemohu psát.

Každou neděli ale zhodnotím svůj uplynulý týden, jen nebudu psát přesné cifry, budu pouze naznačovat a uvidíme jak nám to půjde. Hodně lidí začalo podnikat s ExitShopem právě díky těmto reportům, tak to opustit nechci. Nyní to tedy vezmu obecně za nějaké poslední období cca měsíc dozadu a od neděle to začnu dělat zase hezky za posledních 7 dní a kdo se bude chtít zase připojit a psát reporty také, tak sem s nimi, budu moc rád.

  • mám na ExitShopu 42 aktivních eshopů
  • mám kolem 100 objednávek denně
  • denní tržba je pětimístná
  • na reklamu denně dáme od 7 do 12% z obratu
  • spektrum výrobků je široké 🙂
  • máme dva sklady. Jeden v Brně, druhý ve Vamberku. Brněnský sklad má 1 zaměstnance a jednoho šéfa, Vamberecký má jednoho šéfa a 3 zaměstnance
  • nevyzvednuté dobírky jsme stlačili na méně než 2%
  • počet omylů jsme stlačili na 1 na 100 objednávek

Abych to shrnul, daří se.. daří se velmi dobře a je to díky ExitShopu který nejen funguje jako platforma pro eshopy, ale zároveň sdružuje výborné lidi a kontakty na ně… a nejsem sám. Vím o několika klientech, kterým se daří minimálně tak dobře jako mě. A to je léto, jak říkám už od ledna, letošní Vánoce.. budou velké, velké, VELKÉ! 🙂

Hezký den a dělejte něco! Radek Kilevník

2 komentáře u „[Radek Kilevník] Report za posledních pár týdnů a proč jsem nepsal reporty

  1. Jirka

    Mohu se zeptat, proč dva sklady?

    A závidím ty nevyzvednuté dobírky, osobně se mi o povedlo stlačit na 10% a níže se ne a ne dostat (a to opětovné zaslání beru jako dobírku vyzvednutou). Beru to jako dan za impulsivní nákupy. Pokud byste chtěl někdy na tohle téma sepsat článek, určitě bych ho uvítal.

  2. Radek Kilevník Autor příspěvku

    S těmi nevyzvednutými pracujeme pouze tak, že jim předcházíme.
    1 – píšeme email po pěti dnech po odeslání pokud není ještě doručeno
    2 – voláme pokud není doručeno

    to jsou asi největší věci které pro to děláme… možná u nás nenakupují lidé tolik impulsivně? Máme třeba více vysvětleno o co se jedná? Netuším…

Napsat komentář