Prodejem k vítězství

I já se chci podělit o poznatky z této knihy.

Autor Richard Denny Vám prostřednictvím této knihy  poskytne rady jak:
• prodat, přestože nejste nejlevnější
• vybudovat a udržet si pozitivní přístup
• porazit konkurenci
• uzavřít obchod atd.

Mě osobně ale nejvíce inspirovaly tyto myšlenky:

1. “Úspěch je jen zřídka dílem náhody. Musí být naplánován.”
2. “Pokud věříte, že na to máte, začínáte si budovat pozitivní myšlenkový přístup.”
3. “Pro vrcholný výkon musí všechny válce profesionálního prodejce hladce šlapat.”
4. Odpověď “ne”, kterou dostanete, znamená pouze “ne, dnes ne”.

A jaké jsem si z toho zvala ponaučení? Pro úspěšný život,ať už profesní, či osobní, nestačí čekat, že se něco stane, měly bychom si stanovit cíle, kterých chceme dosáhnout a jít za nimi, dokud jich nedosáhneme. Další věcí je, že pro plynulý chod celé firmy je potřeba, aby hladce šlapaly tzv. válce profesionálního prodejce. Těchto válců je šest, jsou to:
• znalost trhu
• znalost odvětví
• znalost firmy
• znalost produktu
• znalost prodeje
• přístup

Je důležité aby na 100% fungovaly opravdu všechny tak, jak mají.

Pochopila jsem také, že slovo “ne” nemusí znamenat odmítnutí. Pokud Vám někdo odpoví “ne”, znamená to ne pouze v tomto aktuálním okamžiku. Situace se každým dnem může změnit, a tak se také může obávané “ne” změnit v “ano”.