Používáte Google Tag Manager?

V ExitShopu najdete u každého obchodu sekci Skripty, kam si můžete vkládat typicky měřící kódy a vždy zvolit, kde se mají zobrazovat. Máte k dispozici i zástupné znaky, což je velice jednoduchý způsob, jak do kódu dostat proměnné typu hodnota objednávky atd.

google_tag_manager_logoPokud ale máte skriptů víc, může být užitečné používat nějakou centralizovanou správu, například Google Tag Manager. Na stránky vložíte jednorázově kontejner, což je kousek kódu, a zbytek už zařizujete přes administraci Tag Managera. Snadno se dají přidat sledovací kódy jako jsou Facebook konverze, Google Analytics a další.

Na stránkách agentury H1.cz najdete také (trošku starší) návod v PDFku, kde je celkem detailně popsaná práce s tímto nástrojem.

Používáte už Google Tag Manager? Nebo používáte Skripty v ExitShopu? Nebo nic neměříte? Dejte nám vědět v komentářích!