Používání pop-up oken v e-shopu

Dnes si trošku popovídáme o různých vyskakovacích oknech a dozvíme se, jestli jsou spíše obtěžující nebo ne. Je totiž velmi důležité, ať není vyskakovací okno příliš agresivní.

Některé internetové obchody využívají vyskakovací okno k tomu, aby se uživatel zaregistroval k odběru novinek. To je ten správný způsob.

Pokud ale někdo využívá vyskakovací okno k tomu, aby se uživatel zaregistroval nebo nedej bože, aby byl v tomto okně i nějaký produkt k objednání.

Jak takové vyskakovací okno používat?

  • Používejte vyskakovací okno pomocí lightboxu (nikoliv se zobrazováním v novém okně!)
  • Snažte se dát výrazně tlačítko pro zavření. Musí to být opravdu jednoduché, ať si toho každý všimne.
  • Využívejte cookies a to z toho důvodu, aby se danému uživateli objevilo toto vyskakovací okno třeba jenom jednou za den.
  • Nastavte, aby se zobrazilo vyskakovací okno po jedné minutě nebo po více zhlédnutých stránkách.

Pár inspirací

pop-in-4 pop-in-1Pro systém Prestashop existují moduly: