[pan Jakub] Report – překážek se nebojím (doporučujeme přečíst všem a celé)

Dobrý den, pan Jakub mi poslal další zajímavý email. Dávám to sem přesně tak jak mi to přišlo. I mě samotného to docela zarazilo a přimělo zamyslet se. Není tam nic co bychom všichni tak nějak podvědomě nevěděli, ale je dobré si to takto připomenout. Udělejte si čas 3 minuty, stojí to za to.

Dobrý den,

zasílám příspěvěk :-) Upravte si to podle svých představ, umažte, přidejte. Cele se to nese spis v pozitivnim duchu :-) O nevyzvednutych dobirkach, pakarne s baleni zasilek do pulnoci a o frontach na poste jsem se radeji nezminoval :-D

V podstatě vše začalo navštěvou blogu pana Kilevníka. Konkrétně rubriky výsledky klientů exitshop.cz. Když jsem se dočetl, že pan Kilevník s pár jednoprudukťáky dosahuje výborných výsledků, začalo mi to šrotovat a viděl jsem snadný zisk :-) Kontaktoval jsem pana Kilevníka, což je neuvěřitelně vstřícný člověk a 2.3.2014 jsem spustil první čtyři eshopy a nastavil propagaci na facebooku. Hned pvni den jsem dosalh obratu cca 1.500,- Kč, následující den to už bylo 3.000,- Kč a den další asi 5.000,- Kč obratu za den :-) Vzestupnost završila neděle, tedy o týden později od spuštění obratem 12.000,- Kč se sedmi eshopy. Takže i přes pozvolný start jsem dosáhl za jeden týden obrat 49.000,- Kč ze 126 objednávek. Nevěděl jsem, jestli se radovat nebo z množství objednávek plakat :-) Jednoduše řečeno jsem nestíhal, odesílat, nakupovat nové zboží a starat se o propagaci :-))) Záměrně neuvedu domény svých exitshopů, protože si myslím, že člověk by měl prodávat to čemu rozumí a co ho baví. Osobně se snažím zaměřit na elektroniku, ale myslím, že i například s oděvy, nebo čímkoliv jiným máte šanci na úspěch.

Shrnutí za jeden týden, vše zaokrouhleno
  • obrat 49.000,- bez poštovného
  • výdaje za reklamní kampaně 4.000,- Kč

To bylo před pouhými devíti měsíci. Dnes jsem zas o něco zkušenější a hlavně, přicházím s aktualizací čísel. Tvrdou prací a cílevědomostí lze dosáhnout výsledků a i s malým kapitálem v začátku lze uspět 🙂 Jednou z důležitých věcí v začátku podnikání je odložit konzumní chování a veškeré zisky opět investovat do rozvoje svého podnikání. BMW za 400.000,- Kč na lízačku si umí vzít každý, 3D LED televizi také nutně nepotřebuje a vůbec není žádoucí hrát si na nějakého borce. Chci tím říct, že konzumní život je velmi častá chyba a přesvědčil jsem se o tom, mimo jiné, u svých známých se stamiliónovými obraty ve stavebnictví. Nakoupili baráky, bavoráky, dovoléné, hrozný borci, ale toto všechno jsou pasiva, které vám další peníze nepřinesou. Samozřejmě nyní existenčně bojují a vypadá to, že jim zbydou jen dluhy. Konzumní život a nákup pasiv si můžete dovolit až poté, co máte vybudované aktiva. Aktiva, které vám přinášejí pravidelný měsíční zisk. Toto je můj názor. Osobně pocházím z dobře situované rodiny, ale i přes to znám hodnotu peněz.  Tzn. konzum ano, ale pouze pokud na to opravdu máte a ne, že si na to hrajete.

Nyní k mým číslům.
  • Po devíti měsících jsem na obratu necelých 8.000.000,- Kč, vyexpedováno cca 14.000 zásilek. Další 3.000.000,- Kč obratu formou dropshipingu.
K tomu mam jen jedno. Jde to
Nyní k tomu co mě “trápí” 🙂

Přeji vám úspěch. Osobně si jdu svou vlastní cestou. Hledám produkty, rozšiřuji podnikání. Zkuste to také, být originální. Samozřejmě proti tomu nic nezmůžu a je mi to vlastně úplně jedno. Každý si může přeci prodávat co chce, ale jen mě zaráží, že někteří a oni vědí o koho jde si nedokáží najít vlastní produkt. Dokonce do písmenka zkopírují celý shop, dají produkt o 100,- Kč levněji a myslí si…. nevím co si myslí.

Vrchol je vykupování skladových zásob. Ve většině případů si myslím, že je to konkurence, která mi zkopírovala produkt, shop a pravděpodobně si myslí, že mě tím vyřadí 🙂 To je samozřejmě nestane

Závěrem přeji upřímně mnoho úspěchů. Lehce negativní konec tohoto článku je pouze jedna z mnoha překážek které je potřeba překonat. Bez těchto překážek by slovo úspěch nemělo žádnou váhu. Děkuji