Omluva za pondělní problémy

Dobré ráno milí kolegové. Jak jste mnozí zaregistrovali, včera byl ExitShop v odpoledních hodinách velmi pomalý. Zatím sbíráme informace proč k tomu došlo, ale základ je tento: Ze soboty na neděli, dělal náš správce serveru nějaké úpravy v mysql a u toho přesunul nějakou část databáze na server který normálně používáme pro zálohy. Tento server je však pomalejší, což se projevilo při pondělním náporu.

Vyvodil jsem z toho důsledky, poptávám správu serveru u dalších firem nebo přímo u tele3 kde máme naše servery umístěny. Největší problém při této situaci totiž byl, že správce serveru kterého nyní platíme, neměl během dne čas problém řešit a dostal se k tomu až večer, což je pro nás samozřejmě nepřijatelné. Na tomto rozhodně nešetříme, platíme profesionální službu a o to víc nechápu jak si toto můžou dovolit.

Kdo mně zná, tak ví jak velký vztek jsem včera zažíval a že to rozhodně takto nenechám. Vím, že výpadek nebo zpomalení systému je to nejhorší co se nám může s eshopem stát a upřímně se za to všem omlouvám.

V tomto okamžiku jsou ještě vypnuté některé nepříliš důležité crony, například na statistiky, měření návštěvnosti atd. Vše zapneme postupně během dnešního dopoledne. 

Podnikejte naplno! Radek Kilevník