Objednávky před, a i přes svátky

Zdravím,

zajímalo by mě, jak jste na tom byli s objednávkami před svátky a přes ně. Měli jste menší konverzní poměr nebo také menší návštěvnost?

U několika obchodů mých klientu byla nízká jak návštěvnost, tak i konverzní poměr. Je to určitě dáno tím, že většina lidí nevysedávala u PC, ale byla s rodinou.

Jinak mám takovou zkušenost, že květen je poslední takový dobrý měsíc a pak nastávají různé dovolené, takže lidé nenakupují. Jakou máte vy?

Někteří klienti si třeba myslí, že tržba poroste donekonečna každý měsíc a nic takového jako sezónní výkyvy neexistuje.
No a ikdyž je na to připravuji, protože začínali podnikání třeba v zimě, tak se pak stejně diví.

Zpozorovali jste taktéž nižší návštěvnost nebo konverzní poměr než tomu bylo třeba v únoru?

Přeji hezký den a vysoké tržby 🙂

4 komentáře u „Objednávky před, a i přes svátky

  1. Karel Kratochvíl

    Dobrý den,

    no já určitě spozoroval úpadek pracovní týden před velikonocemi, ale je to určitě dáno těma svátky.

    Když jsem dělával v jednom supermarketu, tak velikonoční nákupy byly srovnatelné s nákupy před Vánoci, takže Velikonoce jsou zde určitě horší svátek pro eshopy, lepší pro potraviny.

    Dnes se to ale už taknějak srovnalo.

    Chce to Vánoce! 😀

  2. Jirka

    Jj, také jsem to zaznamenal. Zvlášt u jednoproduktových eshopů jsou ty výkyvy dost znatelné, přece jenom jde spíš o emocionální rozhodnutí. Tržby šly o 70% dolů (částečně za to ale může i to, že jsem neměl čas se propagaci pořádně věnovat a tak si reklamy žily svým vlastním životem)

    Na druhou stranu, člověk si alespon odpočine.

Napsat komentář