Nezávislá recenze Eshop Rychle – část 1.

První dojmy z eshop-rychle.cz aneb “Zběžné představení”

Při vybírání ideálního e-shopového systému pro sebe (svoji firmu, …) se člověk může řídit řadou věcí. Může si přečíst recenze v renomovaných časopisech, lze si projít pár komunitních blogů, ovšem jistě se ve finále shodneme, že není v této věci nad vlastní zkušenost. A právě o (první) vlastní zkušenosti (a dojmy) s e-shopovým systémem eshop-rychle.cz to dnes celé bude. Jedním dechem však dodáváme i to, že (dnes ještě) nepůjde o nějakou extrémně dlouhou recenzi z technického zázemí věcí, ale hlavně jakési první dojmy z celého projektu, designu stránek a přidružených drobností okolo.

logo

eshop-rychle.cz na první dojem

První věcí, kterou na eshop-rychle.cz s potěšením kvitujeme, je onen fakt, že zákazník má hned po návštěvě stránky možnost, zvolit si řešení jak pro stávající majitele e-shopů, tak i pro ty, jenž se na proces teprve chystají. I když je to pro některé snad až k neuvěření, stále je mezi námi dost osob, jenž se do vod internetového businessu teprve vkročit chystají. Určitě pro ně proto bude dobrou zprávou, když se do toho vrhnou s někým zkušeným a v Čechách známým a respektovaným ze strany zákazníků i provozovatelů.

Jak napovídá již samotná doména a jméno stránek, eshop-rychle.cz se logicky cílí na svižný výsledek a průměrné lidi bez extrémních nároků, co by své e-shopové řešení našli nejraději i s co nejmenšími problémy. A to se jim nabízí třeba právě v této formě – stačí zde totiž jen stisknout webové tlačítko “Vytvořit nový eShop” a smíte si jej rázem nezávazně na rovný půlměsíc vyzkoušet.

Je vhodný eshop-rychle.cz pro začátečníky nebo pokročilé?

Projekt eshop-rychle.cz se profiluje jako příjemně obojetná záležitost, která potěší svojí snadností a předhledností amatéry na straně jedné, na druhou stranu však ale nabízí i dost dalších funkcí a možností, jenž umožňují i pokročilému na pozadí nastavit opravdu mnohé ku své absolutní spokojenosti (o tom zase ale někdy později v dalších částech seriálu…). Tento přístup určitě respektujeme a vítáme, na druhou stranu ale, nějak si nedokážeme představit, že by průměrný místní zákazník nebyl spokojen s vychozí nabídkou a chopil se namátkou úpravy souborů “sitemaps.xml” ručně a sám…

Je poměrně jedno, s čím obchodujete, popřípadě s čím se teprve chystáte e-shop takříkajíc “rozjet”. Jak je u podobných produktů dobrým zvykem (a jak tomu samozřejmě je i zde) eshop-rychle.cz je univerzální počin, takže si uděláte jen několik nezbytných základních věcí a hned nato již jen můžete svůj internetový obchod aktivovat. V první řadě je pochopitelně nutno si vybrat chytlavé doménové jméno, pak dojde na design, plnění produkty a máte poměrně rychle hotové svoje instantní e-shopové řešení. Kdyby snad byl s něčím problém, nechybí zde naštěstí ani technická podpora.

Pakliže pro změnu již svůj e-shop vlastníte a zvažujete přechod k tomuto poskytovateli, ani to se nejeví být nejmenším problémem – díky pokročilým promyšleným místním importním funkcím se dá váš bývalý e-shop přenést zrovna sem. Firma eshop-rychle.cz totiž poskytuje i import sloužící pro přenos z libovolného zákazníkova stávajícího e-shopu jiného (může běžet třeba na systémech WordPress, Magento, PrestaShop, ZenCart, …). A když na to přijde, lze si univerzálním importem i hromadně svá data aktualizovat nebo je kupříkladu naplnit novými produkty od dalších partnerů, nových velkoobchodů apod.

Jak je na tom eshop-rychle.cz s cenami?

Pronájem e-shopu “snadno a rychle” je vám zde nabízen již od 250,- Kč měsíčně (o jednotlivých službách opět někdy příště). A aby vám eshop-rychle.cz dokázal, že je nástrojem (a výtvorem) skrznaskrz a v první řadě vždy profesionálním, decentně vám připomene, že již stojí za velmi pěknými 13 700 e-shopy. Od roku 2008 se tak díky němu již v celé desítce zemí prodalo bezmála čtyřiatřicet milionů produktů!

Je eshop-rychle.cz zcela dokonalý?

Zcela dokonalé není samozřejmě nic (ani samotné slovo “Dokomalost”, zdá se…). I zde by se jistě našel prostor pro zlepšení: kupříkladu bylo by fajn zohlednit to, že za oné konstelace, když máte displej s menším rozlišením než 1280 pixelů na výšku, zákazník při letmém nahlédnutí na stránky eshop-rychle.cz pouze zahlédne tlačítko ponoukající ho k vyzkoušení dema. Již ovšem není nijak poznat, že webová tlačítka “Vlastní e-shop nemám” a “Vlastní e-shop již mám” jsou o další kousek níž. Nejsou zkrátka hned vidět, ale musí se kvůli nim scrollovat dolů. Bude ale jistě fér, uzavřít dnes informací, že HD rozlišení dnes má kdejaký tablet, mobil a potažmo i sekretářka či účetní…