[NÁVOD] – Skvělá funkce ExitShopu pro všechny, které zajímá, kolik je stojí reklama

Dobrý den milí eshopáři,

máte několik kampaní např. na facebooku a zajímalo by Vás, která z nich nosí jaké objednávky? Chcete vědět, jestli ta kampaň, která má nejvyšší náklady na objednávku, je opravdu tak prodělečná/málo výdělečná, jak vypadá? A naopak? Jestli ano, je tento návod právě pro Vás.

Jak to tedy funguje v reálu

Když zákazník vytvoří objednávku, tak konverzní pixel díky nové funkci může přijmout i hodnotu objednávky a poslat ji do statistik na facebook, adwords, nebo sklik. Vy potom následně vidíte, která reklama nosí jaké objednávky – viz obrázek:návod

Jak tedy na to? 

Postup je pro facebook a je velmi jednoduchý. Stačí pouze doplnit tag hodnoty objednávky do konverzního pixelu.

kod

Do zakroužkovaných míst stačí vložit %v. Nyní tam máte hodnotu 0.00, nebo 0.01. Důležité je zachovat všechny ostatní znaky jako uvozovky,rovnítka atd.