Návod – nový systém slev v ExitShopu

Minulou sobotu jsme zrušili dosavadní, manuální slevy a zavedli výhradně slevy automatické, které se zapínají pomocí podmínek. Všechny nástroje umožňující změnu ceny produktů naleznete v nabídce Ovlivnění ceny. Kvůli tomuto kroku se opozdí crowdfundingová kampaň “Množstevní slevy”, za což se omlouváme. Teď už k novým slevám.

Slevy ExitShopPrvním krokem je vytvoření cenových hladin. Hladina má název a číslo (v procentech), o kolik má změnit cenu. Číslo může být záporné (cena se snižuje) i kladné (pak se cena navyšuje).

Druhým krokem je naformátování slev. Můžete si pro každou zemi provozu nastavit jednotný formát, v jakém se má text slevy vypisovat a použít i zástupné symboly.

Třetím krokem jsou podmínky. Podmínce určíte, jaké mateřské produkty má ovlivnit a pak samotnou podmínku – např. “sklad se nezměnil 30 dní” nebo “množství nižší než 10”. Pokud daný mateřský produkt podmínku splní, aplikuje se na něj zvolená hladina. Na mateřský produkt může působit více podmínek, resp. může být ve více cenových hladinách. Ty se pak sčítají do výsledného procenta změny. Exitsuje i definitivní podmínka, “vybrané mateřské produkty”, která nemá parametr a platí tedy vždy na všechny vybrané.

Čtvrtým, posledním krokem je zaškrtnout v takové podmínce políčko Sleva. Pokud na mateřský produkt bude působit alespoň jedna podmínka, která má zaškrtlou slevu a pokud bude celkové procento změny menší než 0, pak bude takový produkt na eshopu označen jako sleva. Pokud se jedná o napárovaný produkt, je nutné, aby měl zaškrtlé párování slevy.