Návod na rozjetí Dropshippingu v ExitShopu

Zdravím vážení internetoví podnikavci. Chcete si zkusit provozovat eshop, ale nemáte na zboží? Super, že jdete kolem, díky ExitShopu na to nepotřebujete ani korunu a můžete začít hned. Kdo ještě nemáte registraci, tak to zde napravte a jdeme na to: 

  • Začneme klikem na Přidat přeposílací obchod. Vyplníme několik málo údajů (ale nemusíte) a potvrdíme (obr. 1).
  • Na další stránce je potřeba vyplnit token. Kde ho vezmeme? Proklikneme se na Dropshipping.cz, a pokud máte registraci, přihlásíte se. Pokud nemáte, tak se zaregistrujte, trvá to vteřinku, vlastně jen vyplníte email a potom na této adrese naleznete aktuální token: http://beta.dropshipping.cz/client/api/ (obr. 2).
  • Jsme na další stránce, zde si přidáme eshop. Máte ho v Dropshipping vytvořený? Pokud ano, jen ho vyberete, a pokud ne, vytvoříme ho. Je to snadné a dělá se to zde http://beta.dropshipping.cz/client/eshop.default/add/.
  • Vyplníme údaje (obr. 3) a jedeme dál. Nemáte doménu? Není nic jednoduššího, objednejte si ji zde, je to otázka 150 Kč.
  • A je to! Nyní máme v ExitShopu eshop, který je již kompletně napojený na dodavatele. Nastavíme si import zboží. O objednávky se starat nemusíte, ty se přenáší automaticky. Dopravci a všechny tyto věci budou také nastaveny automaticky! Super že?
  • Nyní stačí zvolit, jaké zboží do eshopu dáme. Já si vybral pro tuto ukázku luxusni-pradlo.cz a to má v nabídce přes 15 000 produktů (obr. 4). Na dva kliky je to vše na eshopu.
  • Potom je samozřejmě nutné věnovat se náležitě úpravě eshopu – texty, popisy, vyzívání návštěvníků k nákupu. Ale to je na samostatný článek.
  • Neméně důležitým krokem je srovnání produktů do kategorií, sekcí. Rozhodně nestačí natáhnout zboží do eshopu, spustit reklamu na FB a čekat na zázrak. Takto to nefunguje. Ale o tom zase někdy příště.

Zkoušejte a ptejte se, jsme připraveni poradit a pomoct. Podnikejte naplno! Radek Kilevník


1
2 3

4

1 komentář u „Návod na rozjetí Dropshippingu v ExitShopu

  1. Pingback: Upgrade systému ExitShop 24.8.2015 | Doba e-shopová

Komentáře nejsou povoleny.