[NÁVOD] – Exporty pro dopravce v ExitShopu

Dobrý den, zde je stručný návod jak pracovat s datovými exporty pro dopravce.

Aktuálně máme připraven export pro Českou poštu a pro PPL, další budeme postupně přidávat.

1 – nastavte si v detailu dopravce jak se má chovat vůči exportům:

sc_1

sc_2

2 – jděte do Globální nastavení / Exporty pro dopravce a nadefinujte si kritéria filtrace. Podle data, podle stavu objednávky a podle eshopu a stiskněte generovat

sc_3

 

3 – nyní si můžete data ještě nakonfigurovat před finálním exportem. Ve sloupci EXP můžete objednávku vyjmout zcela z exportu, ve sloupci Poznámka můžete dopsat poznámku na Adresní štítek a ve sloupci Rychlé nastavení pro Poštu, můžete buď nechat volbu globální nastavení a export potom bere info které jste si nastavili v detailu dopravce a nebo si zvolit službu ČP ručně.

sc_4

4 – zcela dole na stránce stisknete tlačítko Generovat a do PC se Vám stáhne datový CSV soubor který uploadujete do Online podání od Pošty. Předtím je ale nutné Online podání nakonfigurovat a to takto:

nastaveniposty

 

Tento export je dělaný podle našich zkušeností a potřeb, takže se velmi těším na Vaše připomínky a návrhy. Pište zde do komentářů nebo napište na info@exitshop.cz  Hezký den, Radek Kilevník

P.S. TIP – aby se dalo jednoduše rozlišit, jakému dopravci exportovat, udělal jsem si stavy objednávek – Zabaleno pro Poštu, Zabaleno pro PPL atd a pak si v generování CSV prostě necháte jen vyjet objednávky s tímto stavem a je to naprosto jednoduché a rychlé.

P.S.2 Pokud pošta ignoruje druh dopravce který si předvolíte v nastavení dopravců, je potřeba u nich odškrtnou GENEROVÁNÍ ID v konfiguraci importu. Pak se budou přidávat typy zásilek dle CSV.

 

8 komentářů u „[NÁVOD] – Exporty pro dopravce v ExitShopu

  1. Pingback: Upgrade systému ExitShop.cz 2.6.2014 | Doba e-shopová

  2. Matěj

    Ano tohle ušetří spoustu práce. Je tu ovšem velké ALE. Denně se setkávám s tím, že zákazník nezná svoji PSČ, kolikrát i č.p. Nebo prostě nezadají číslo popisné (což se dá částečně vyřešit emailem pro doplní údajů). Kolikrát, hlavně o svátcích, rozvážejí poštu brigádníci a jakmile v systému nenajdou adresu přesně tak, jak je uvedená na obálce, prostě ji nedoručí (vlastní zkušenost). Každý (druhý) den vyhledávám správné PSČ. Co s tím? Když to hodím do pošty přes CSV adresa nemusí být správná. Nemůžu si dovolit ztrácet objednávky, a tak ještě každou adresu kontroluji.

Napsat komentář