[Motto pro dnešní den] „Život je příliš krátký na to, abyste prodávali věci, kterým nevěříte.“

Na závěr tohoto pracovního týdne jsem se rozhodl zvolit citát, který je jak doufám vhodný pro naprostou většinu zdejších návštěvníků, protože předpokládám, že minimálně každý druhý z vás je stejně vášnivý e-shopář, jako p. Kilevník.

Pokud člověk svůj produkt musí tvořit od nuly, většinou si vše dvakrát rozmyslí, než se rozhodne výsledek prodávat na trhu. Avšak díky takovému ExitShopu může kdokoliv kdykoliv začít prodávat jednoduše to, co mu jeho mysl naservíruje jako první. Nebo ne? Jak to máte s produkty na svých e-shopech – vybíráte zboží respektive koncept nového e-shopu pečlivě, nebo spíš experimentujete s věcmi, které mají šanci být populární? A prodáváte jen věci, které se líbí i vám osobně, nebo raději dáváte na aktuální trendy, ať už zrovna frčí cokoliv?

Těším se na případné komentáře, mějte úspěšný pátek!

Tomáš Durčák

2 komentáře u „[Motto pro dnešní den] „Život je příliš krátký na to, abyste prodávali věci, kterým nevěříte.“

Napsat komentář