[Motto pro dnešní den] „Marketing bez dat je jako řízení se zavřenýma očima.“

Další citát, který podle mě perfektně sedí. Aspoň tedy pro mě, protože projíždět si všemožná data návštěvnosti, doby setrvání na konkrétních stránkách nebo prodeje konkrétních produktů, to všechno je součástí té alchymie známé jako marketing. A člověk si občas skutečně připadá, jako by se snažil umíchat ten správný lektvar a musí sem tam někde něco ubrat a jinde přidat, aby dosáhl toho ideálního výsledku.

Marketingový plán je určitě důležitý a bez něj se neobejdete, ale umění pružně reagovat na neočekávaná data z vašeho webu je neméně důležité. Dnes je sobota, tedy ideální den pro zabřednutí do týdenních statistik za účelem takové menší analýzy a kdo ví, možná od příštího týden bude váš marketing zase o kousek efektivnější.

Mějte pohodový víkend!

Tomáš Durčák

Napsat komentář