[Motto pro dnešní den] „Chcete uspět? Naučte se vyvolávat emoce.“

Můžete si o marketingu přečíst cokoliv. Jaké barvy táhnou lidi, jak velká písmena, jaká hudba, nebo třeba vůně. Nakonec je to v podstatě jedno, pokud váš výsledný produkt a jeho prezentace nedokáže vyvolat u nikoho žádné emoce.

Cílem je přirozeně vždy vyvolat pozitivní emoce, ale nezapomeňte se preventivně smířit s tím, že negativům neutečete. Na druhou stranu i kritika vzniká vždy tak, že někoho něčím naštvete. A zejména chroničtí kritici, kteří najdou něco špatného vždy na všem, dokáží být zároveň těmi největšími „fanoušky“, kteří se pravidelně neustále vracejí.

Jsou to ti, kterým neustále něco vadí, ale vždycky se zase vrátí zpět. Samozřejmě je důležité, abyste si za svou prací 100% stáli. Pak můžete veškeré narážky brát s velkou rezervou, odměřeně a reagovat na ně s noblesou a na úrovni.

Úspěšný den přeje Tomáš Durčák