Moc hezký vedlejší efekt – reálné statistiky při akci na poštovné zdarma

Když přenášíme slevu z Prestashopu do ExitShopu, tak to děláme jako produkt se zápornou cenou. I když máme třeba na Přímo od Výrobce akci na poštovné zdarma, tak poštovné se v ES ukazuje, ale přidá se to do objednávky jako záporný produkt. Takto:

Vidíte že poštovné je netknuté. Ten rozdíl který tam je, to je dobírkový poplatek, protože na ten se akce na poštovné zdarma nevztahuje – učíme EU platit předem 🙂

Proč jsme to takto udělali, bylo jen proto abychom si ušetřili práci a nemuseli při napojení Presty nebo jakékoliv jiné platformy, měnit logiku objednávek. A proč to tu píšu? Protože i když máte akci na poštovné zdarma, tak nemáte zkreslené statistiky protože poštovné v ExitShopu máte stále reálné. Takže platí staré dobré: nákupky – tržba – fix = zisk 🙂

Toto je moje včerejší bilance. Je tam vidět rozdíl nákupu a prodeje a i reálná, vybraná suma na poštovné:

Podnikejte naplno! Radek Kilevník