Kniha měsíce – Prodejem k vítězství

Kniha měsíce je nápad našeho šéfa – Radka – jak nás, své zaměstnance více motivovat ke sebevzdělávání. Princip spočívá v tom, že nám každý měsíc vybere jednu kniha na přečtení a my poté napíšeme report, co nás v knize nejvíce zaujalo či motivovalo. Čtu ráda a věřím v jeho dobrý výběr, proto jsem z tohoto projektu nadšená 🙂

Na měsíc červen jsem dostala knihu Prodejem k vítězství od autora Richarda Dennyho. Stylově je kniha zaměřená spíše na prodejce (obchoďáky), ale i já si z ní vzala pár mouder a nápadů. Třeba i Vás některé motto zaujme a přijmete ho za své.

  • Existuje jedna charakteristická vlastnost, která značí rozdíl mezi vítězi a poraženými. Tou vlastností je přístup.
  • Skutečně pozitivní člověk se soustředí na postup a vždy počítá s možností dělat věci lépe.
  • Jediný způsob jak strach překonat, je dělat věci kterých se bojíte.
  • Životní vítězové přemýšlejí ve výrazech MOHU, BUDU a JSEM. Poražení se naopak soustředí na opakování toho, co udělat měli a nedělají.
  • Pracujte lépe, ne více.
  • Nikdy nenechávejte další krok na klientovy. Věci musíte mít pod kontrolou vždy Vy.
  • Většina z nás má dvě uši a jedna ústa; to je poměr v jakém by jsme je měli používat.
  • Profesionální prodejce prodává hodnotu, nikoliv cenu.
  • Používejte jazyk Vašich potencionálních zákazníků.