Jak vytvořit Úspěšnou reklamu na Facebooku – návod krok po kroku

Dobrý den milí eshopáři. Na Vaše četné žádosti jsem si tedy udělal dnes čas a sepsal jsem jak přesně nastavuji reklamy na Facebooku. Neříkám že je to jediný správný způsob, říkám jen že mě to takto funguje a pro Vás to může být dobrý odrazový bod. Do návodu  připíšu proč konkrétní věc dělám tak jak jí dělám a zvýrazním co je opravdu důležité. Přidám i osobní postřehy, věřím, že když budete otevřeni tomu se něco naučit, tak toto je recept na úspěšný prodej i pro Vás.

Tak jedeme.

  1. vytvoříme si sledovací pixel, abychom přesně věděli kolik objednávek bylo z Facebooku. To je důležité, jinak se nikdy přesně nedozvíte zda jste skutečně v plusu. Klikněte na Sledování konverzí, dejte vpravo nahoře vytvořit konverzní pixel a vyplňte url eshopu nebo si ho nějak pojmenujte a z rolovacího menu vyberte nákupy. Klikněte vytvořit Pixel, potom klikněte na ten kód co to vygeneruje, dejte pravé tlačítko u myši a kopírovat. Jděte do Vašeho Exitshopu, dejte nastavení, Scripty a tam si založte script pojmenovaný třeba FB pixel, zkopírujte tam ten vygenerovaný kód a uložte (zaškrtněte volbu “Zobrazit pouze na konverzní stránce”). Toť vše, nyní budete mít u reklam na FB napsáno kolik z toho bylo objednávek a budete tam mít cenu na kolik Vás jedna objednávka vyšla.
  2. nyní už můžeme jít dělat reklamu. Klikněte na v levém sloupci na Reklamy a kampaně, potom vpravo nahoře na Vytvořit reklamu, zvolte Konverze na webu, zadejte url obchodu a z rolovacího menu vyberte sledovací pixel vytvořený pro tento obchod. Stiskněte Pokračovat.
  3. nahrajte 6 obrázků. Nahrajte jich opravdu 6, udělá se Vám totiž 6 reklam v jedné kampani a Vy si budete moct po několika dnech ponechat jen ty nejlepší. Obrázky dělají hodně a některé prostě zabírají víc a jiné méně. Jak to je, zjistíte jedině když jich použijete víc.
  4. vyberte stránku na Facebooku. Dřív jsem dělal pro každý produkt solo stránku, ale už to nedělám, udělal jsem si jednu velkou a směřuji to vše na ní a mohu po cca měsíci zkoušení říct – nemá to vliv zda máte pro každý produkt nebo jednu velkou stránku na FB.
  5. zadejte titulek reklamy.. tady není moc co radit, snad jen prastarý trik, každé slovo začínejte velkým písmenem, takto napsaný titulek více upoutá. Pak napište text reklamy. Máte na to jen 90 znaků ale nezoufejte, méně je vždy více! Dokonalé se pozná tak, že už není co ubrat, pamatujte na to a taky pamatujte, nepište reklamy jako amatéři, to znamená jen jako výčet funkcí ale napište lidem PROČ, proč Vy a Vás super, úžasný produkt! Jak jim změní život od základu k lepšímu.
  6. výzva k akci, jak jinak než tlačítko Koupit – vyberte ho v rolovacím menu.
  7. Rozšířené možnosti – rozhodně vyplnit. Máte také 90 znaků a platí stejná pravidla jako u bodu 5
  8. zacílení věku a pohlaví. Velmi důležité. Nikdy nedávejte lidi pod 25, to jsou jen čumilové – bez urážky pro ty z Vás kterým je pod 25 🙂 a vždy, ale vždy zadejte maximální věk, protože jsem zjistil, jak nesmírně důležité to je. Zjistil jsem totiž že když nezadáte max věk, ukazuje se reklama nejspíš i lidem co ho nemají vyplněný, takže za Vaše peníze klikají desetiletá děcka. Věřte mi, tato rada Vám ušetří hodně peněz, kéž by to před měsícem řekl někdo mě.
  9. Rozpočet dle uvážení.. pro začátek dávám 10 USD na den a zkouším třeba 2 až 3 dny. Když je cena za konverze na dobré úrovni, mohu rozpočet zvýšit.
  10. po mnoha bezesných nocích a provařených USD, dávám VŽDY nabídku pro kliknutí a vždy ručně zadanou a vždy 0,11 USD – prostě to tak funguje nejlíp. Uvěřte, ušetříte.

A je to 🙂 takto se dělá 600 000 Kč za 2 měsíce, což je moje aktuální scóre. Hezký den eshopáři a kdo ještě neprodáváte, nečekejte až to bude dělat každý a bude zase pozdě.. pochopte že Vám tu na stříbrném podnose dávám fungující model, registrujte se na www.Exishop.cz a pojďte do toho s námi.

Radek Kilevník

20 komentářů u „Jak vytvořit Úspěšnou reklamu na Facebooku – návod krok po kroku

  1. Tomas

    Nemáte zkušenost, jestli je lepší do reklamy uvést i cenu produktu nebo ne? Odhaduji, že když cenu uvedu, tak na reklamu klikne méně lidí, ale zase by měl být vyšší konverzní poměr. Když cenu neuvedu, tak možná na reklamu klikne více lidí ze zvědavosti, aby zjistili cenu.

  2. M. Toma

    Mohli by ste popísať aj pár viet o tom, ako funguje ppc a fakturácia pri facebooku ? Mám dojem že to je troška iné ako napr. pri AdWords ale nikde na internete som zatiaľ nenašiel článok o tom, ako to funguje – myslím že by to zaujímalo viacerých. Bojím sa aby sa nestalo, že nechám reklamy bežať a za pár dní mi príde faktúra na 1000 € z FB. Myslím že
    Ďakujem

  3. Pingback: Jak vytvořit Úspěšnou r...

Napsat komentář