Jak to bylo s Jitkou

Nějakou dobu mám v úkolníčku poznámku – “Napsat na DE jak to bylo s Jitkou” a protože chci mít todo na víkend čisté, jdu na to.

Trošku bulvární nadpis skrývá ve skutečnosti návod na to, jak jsem měl 5.12.2016 celkem 27 objednávek navíc, takřka za nic. 5.12.2016 měla svátek Jitka a poslal jsem Jitkách které máme v databázi kratičkou SMS ve znění: Jitko vse nejlepsi k svatku! Zadejte dnes u nas v kosiku kod SVATEK a nebudete platit postovne. www.primo-od-vyrobce.cz

 Jak na to:

V zákaznících si stačí vyfiltrovat jméno Jitka s přesnou shodu + dát celkové časové období:

Pokud vám vyjede lidí s tím jménem příliš hodně, tak dejte počet nákupů OD třeba na 2. Vyjedou vám jen takové “lepší” Jitky, které nakoupili víc než jednou.

 TIP – toto lze aplikovat samozřejmě na jakékoliv jiné jméno, nezapomeňte ale, že třeba Slováci ale i další země, mají svůj kalendář 🙂

 Bilance:

  • poslaných SMS 1266
  • objednávek 27
  • cena za SMS poslané přímo z ExitShopu 1266 Kč
  • obrat který to přineslo 12 150 Kč

Jaký z toho mám zisk nebudu prozrazovat, ale u mě osobně tam zisk je. Zda se dostanete do zisku také, nedokáže nikdo zaručit. Záleží na tom jaké máte marže, abyste byli v zisku i když dáte poštovné zdarma.

Podnikejte naplno! Radek Kilevník