Jak správně vybrat klíčová slova pro svůj obchod?

Věděli jste, že 75% uživatelů nikdy nescrollovalo ve vyhledávačí za polovinu stránky? A také, že 70 – 80% lidí ignorují placené reklamy a zaměřují se hlavně na organické výsledky vyhledávačů? SEO hraje velmi důležitou rolí, proto nezapomínejte optimalizovat stránky tak, aby vás vyhledávače měli rádi.

SEO je prostě zkratka pro optimalizaci stránek pro vyhledávače. Jedná se hlavně o to, aby klíčová slova, která máte v textu, byly relevantní k vašim stránkám a taktéž kód stránky by měl být úhledný.

Stránka by měla být dostatečně rychlá a popřípadě responzivní. Google vyhodnocuje pozici webové stránky pomocí víc. jak 200 faktorů do kterých se řadí jak klíčová slova, rychlost, vzhled a mnohem více.

Určitě se vyplatí investovat do psaní popisků k produktům. Nedávno Google aktualizoval svůj algoritmus Panda a zaměřil se hlavně na obsah, kde hodnotí délku a kvalitu textu. Čím delší a kvalitnější text, tak tím lépe. Nebojte se proto pořádně rozepsat v popiskách a hlavně, ať tam jsou klíčová slova, která se hledají. Nechte si proto najmout nějakého odborníka, který vám se vším dokáže poradit.

Pokud si to chcete zkusit sami, tak využijte tento malý návod.

Jak vyhledat správná klíčová slova?

Položte si hlavně dvě otázky a odpovězte na ně.

  1. Co chcete prodávat ve vašem obchodě?
  2. Jaké klíčové slova bude asi zákazník zadávat, aby našel to. co hledal?

Poté si otevřete Google AdWords, kde je záložka – > možnosti -> plánovač klíčových slov.

Zvolte možnost 1 a vyplňte do políčka vaše produkty nebo služby svá klíčová slova. Hlavní je, abyste poté vybrali správné cílení.

Poté co vše nastavíte, tak vyhledáte návrhy, kde vám Google AdWords ukáže, jak je dané klíčové slovo hledané a hlavně jak velká je konkurence. Nejlepší je se zaměřovat na „long tail“ výrazy, což jsou vlastně výrazy produktů. Je z toho menší návštěvnost, ale lepší konverze -> víc peněz.