[Inzerce] Jak na kontrolu zpětných odkazů a článků?

evidator

Každý provozovatel e-shopu zvažuje různé formy propagace a to například pomocí PPC reklam, sociálních sítí, případně nákupu zpětných odkazů či PR článků.

Jednoduché řešení pro evidenci

Pokud pro svůj e-shop kupujete na cizích webech zpětné odkazy, nebo jste si jen nechali napsat za úplatu PR články pro podpoření svého projektu, tak se nabízí otázka: Jak mohu efektivně a přehledně evidovat všechny ty odkazy a články? Pokud si necháte sem tam napsat článek a máte někde umístěno jen pár odkazů, zajisté Vám postačí “excelovská” tabulka, ideálně online dostupná na Google Dokumentech. Pokud bude článků a odkazů přibývat, Excel se může stávat méně přehledným a navíc se ani nevyhnete ruční kontrole odkazů, která Vás může obírat o drahocenný čas, který můžete využít jinak mnohem efektivněji.

Online řešení pro náročné

Možná přemýšlíte, jestli existuje nějaké řešení, které je ideálně k dispozici online kdykoliv a kdekoliv. Takovým praktickým řešením může být webová aplikace Evidátor.cz, která umí odkazy a PR články přehledně evidovat a navíc za vás každý den provede automatickou kontrolu odkazů a článků, jestli nejsou smazány, a také kontrolu, jestli není u odkazů nastaven atribut nofollow.

evidator02

O výhodách a dalších zajímavých funkcích systému Evidátor se můžete sami přesvědčit na webové adrese evidator.cz, kde si můžete základní tarif zaregistrovat zcela ZDARMA, nebo využít rozšířený tarif STANDARD na 1 měsíc na zkoušku také zdarma.

Bonus pro naše čtenáře

Pro čtenáře našeho blogu dobaeshopova.cz jsme vyjednali slevu formou období navíc, a to v celkové délce tří měsíců. Stačí využít při registraci tarifu STANDARD tento kupón:

EVDTR6OTPfj2WOoP49oe

Díky tomuto kupónu můžete Evidátor s tarifem STADNARD používat a zkoušet celé tři měsíce zcela ZDARMA.

Neváhejte a udělejte si jednou provždy pořádek v odkazech s online aplikací evidator.cz!