Jak mám nastavené v ExitShopu automatické kolečko Plateb předem

Naše základní myšlenka je vždy, aby se o to nemusel nikdo starat ručně a podle toho mám nastaveno i toto.

  1. Mám vytvořen stav objednávky – “čekáme na převod CZ” – v něm je číslo účtu atd.
  2. v dopravci placeném převodem mám nastaven následný stav na “čekáme na převod CZ”
  3. pak mám stavy – “upomínky platby 1” a “upomínka platby 2”
  4. ve stavu “čekáme na převod” mám nastaveno automatické přepnutí do “upomínka 1” po 96 hodinách a v “upomínka 1”  automatický přechod na upomínka 2 po 48 hodinách
  5. v “upomínka 2” je nastaveno po 3 dnech přechod na stav “storno”, kdy dojde ke stornování objednávky a vrácení zboží na sklad
  6. stavy “upomínka 1″ a 2” obsahují vždy jen stručné informace (email klientovi) o tom co se stane pokud nezaplatí. “Upomínka 2” stav posílá svůj obsah i SMSkou, je to takový poslední pokus o to přimět člověka k zaplacení

Pokud automat kdykoliv během tohoto koloběhu najde na účtu platbu, dá objednávku do stavu “Platba přijata” a kolečko se přeruší a pokračuje balící kolečko.

sc_1

Pomohlo Vám toto okénko do Nastavení mého účtu? Pokud ano, dejte vědět, budu rád pokračovat.

Podnikejte naplno! Radek Kilevník