Jak dlouho nechat běžet reklamu na Facebooku? Všechno je jinak než jsme si mysleli

Všude kde jsem byl a kde jsem se ptal, mi každý říkal že je nutné je obměňovat a to tak, že reklamu po dvou, max čtyřech dnech smažeme a uděláme novou. Argumentace byla taková, že se to lidem okouká a pak už to nemá význam. Vše tomu nasvědčovalo protože po zhruba čtyřech dnech od spuštění, nastává u výkonnosti reklamy skutečně pokles, ale já jsem poslední dobou přišel na to, že to není tak docela pravda a že dokonce opak je pravdou.

Protože jsem nechal reklamy běžet stále, tak po cca 10ti dnech se stala zvláštní věc a to že výkon začal zase stoupat. Pozor, mluvím nyní pouze o Sponzorovaných příspěvcích a ne o reklamách v pravém sloupci. Stalo se totiž to, že jak tomu dávalo pořád víc lidí LIKE a jak to lidé komentovali, začala se reklama mnohem víc zobrazovat a samozřejmě nesmírně stoupla její důvěryhodnost. Mám nyní sponzorované příspěvky které mají 200 a více LIKE, kde jsou desítky komentářů a dělá to divy. Konvertuje to naprosto nádherně. Jen se to tedy musí hlídat a mazat komentáře od trollů – toto mají u nás levnější, to je šmejd, jdi s tím někam atd. (ale nemusíte mazat vše, podle nejnovějších výzkumů, působí dokonce pozitivně, pokud se mezi pozitivními komentáři objeví sem tam negativní – je to zase ta všemocná, nesmírně důležitá důvěryhodnost).

Tak snad jsem pomohl. Máte na to jiný názor? Podle GA sem chodí již více než 200 lidí za den, tak prosím okomentujte můj příspěvek abych věděl, že si to tu nepíšu pro sebe, ale že to někoho zajímá 🙂

Vysoké zisky přeji. Radek Kilevník

6 komentářů u „Jak dlouho nechat běžet reklamu na Facebooku? Všechno je jinak než jsme si mysleli

  1. Matěj

    Ahoj Radku. Děkuji za tento článek. Opět poučení pro mě. Když vytvořím reklamu na FB, jednou vylítne nahoru, jednou se ani nehne. A tak mažu a tvořím nové. Při tom, mimo fotky, v nich neni rozdíl. Začínám a učím se a snažím se číst každý tvůj článek. Momontálně stojím na místě, ale snad se to zlepší. 🙂

Napsat komentář